Hill’s Prescription Diet™ k/d™ Canine, 1,5kg, 4kg ja 12kg

Indikaatiot

• Krooninen munuaissairaus (IRIS vaiheet 1–3).
  • Leishmaniaasin munuaismuodot.
  • Sydänsairauksien varhaisvaihe.

Ei suositella käytettäväksi

• Kissoilla.
  • Pennuilla.
  • Tiineillä tai imettävillä nartuilla.
  • Koirilla, joilla on hyperlipidemia tai haimatulehdus tai jotka ovat riskissä saada haimatulehduksen

Lisätietoja

Kliinisesti todistettu8, että munuaissairauden aikaisessa vaiheessa syötettynä k/d Canine -ruoka voi hidastaa sairauden etenemistä.
Kliinisesti todistettu8; että koirat joilla on munuaissairaus ja joille syötettiin k/d Canine ruokaa, osoittivat huomattavasti vähemmän kliinisiä oireita ja niiden elinikä kaksinkertaistui.

Auttaa hidastamaan munuaissairauden etenemistä.
Auttaa vähentämään toksisten proteiinien hajoamistuotteiden kertymistä ja turvaa samalla välttämättömien proteiinien saannin.
Auttaa varmistamaan tarvittavan energian saannin ja välttämään proteiinikataboliaa.
Auttaa vastustamaan metabolista asidoosia.
Parantaa munuaisten verenkiertoa
Auttaa hidastamaan munuaissairauden etenemistä. Rajoittaa aikaisen sydänsairauden nesteretentiota.
Vähentää ammoniakin takaisinimeytymistä suolistosta. Auttaa alentamaan veren urea-tasoa.
Neutraloi vapaita radikaaleja munuaisten toiminnan tukemiseksi.

Muita tuotteita, joita voidaan käyttää

Koirat, joilla oin edennyt krooninen munuaissairaus (IRIS aste 4): Prescription DietTM u/d™ Canine.
Koirat, joilla on keskivaikea/pitkälle edennyt sydänsairaus: Prescription DietTM h/d™ Canine.

VALMISTUSAINEET, KUIVARUOKA

Jauhettu riisi, eläinrasva, jauhettu maissi, kuivattu kananmuna, maissigluteenijauho, lihauute, pellavasiemen, kalaöljy, kuivattu juurikasleike, kalsiumkarbonaatti, selluloosa, kaliumsitraatti, kaliumkloridi, kalsiumsulfaatti, L-lysiinihydrokloridi, suola, magnesiumoksidi, tauriini, L-treoniini, L-tryptofaani, vitamiineja ja hivenaineita. Sisältää EU:n hyväksymiä antioksidantteja.